Najlepsze przekąski które możesz zabrać ze sobą w podróż

Jesteśmy przed okresem przedświątecznym co związane jest z licznymi rozjazdami. Sama przygotowuje się do wyjazdu na Święta. W tym roku odwiedzę Anglię i Norwegię. W związku z tym mam dla Was kilka tipów jeśli chodzi o jedzenie w podróży. Jak wiadomo to w samolocie nie cieszy się zbytnia popularnością szczególnie w tanich liniach lotniczych (jednak kawę “fusiarę” Lavazza w Ryanair polecam!). Zdrowe odżywianie i podróżowanie nie zawsze wydają się iść w parze. Największą obroną przed obfitością niezdrowych pokus na drodze są zdrowe przekąski. Niezależnie od tego, czy pakujesz je z wyprzedzeniem, czy zabierasz je na wynos, strategiczne podjadanie może pomóc Ci w osiągnięciu wyznaczonych celów zdrowotnych i sprawnościowych w dowolnym miejscu na świecie.

 

Wybierając przekąski, skup się na wartości odżywczej i makroskładnikach, aby uprościć proces podejmowania decyzji. Żywność, którą spożywasz, powinna dostarczać witamin, błonnika, białka i zdrowych tłuszczów. Staraj się ograniczyć spożycie węglowodanów i cukrów, z wyjątkiem owoców i warzyw. Zawęziłam wybór do trzech kategorii: białka, orzechów oraz owoców i warzyw. Cała trójka sprawi, że poczujesz się naładowany energią i napełni cię, gdy będziesz w drodze.

 

Proteinowe Batony: Białko jest makroskładnikiem odżywczym, który ma silne działanie dla naszego organizmu, a liczne badania wykazały, że dieta wysokobiałkowa poprawi zdrowie metaboliczne i utratę wagi. Przekąski bogate w białko pomogą Ci budować mięśnie i siłę, utrzymując przy tym pełne i zmniejszając prawdopodobieństwo zachłanności i niezdrowego podjadania. Optimum Nutrition Protein Bar zawierający 20 gram białka pochodzącego głównie z izolatu białka serwatkowego, 13 gram błonnika i świetny smak. Optimum Protein Bar może wesprzeć proces budowania masy mięśniowej gdziekolwiek jesteś i o dowolnej porze. 

 

Orzechy: To świetna przekąską do podróży ze względu na ich niewielkie rozmiary i wysoką koncentrację zdrowych tłuszczów, białka i błonnika. Poczujesz się naładowany energią i pełny, dzięki czemu rzadziej będziesz mógł spożywać niezdrowe potrawy na lotnisku.

 

Owoce w podróży: Jeśli chodzi o zdrowe przekąski, należy wziąć pod uwagę wartość odżywczą żywności. Długie dni na lotniskach i hotelach mogą utrudnić uzyskanie prawidłowych witamin i składników odżywczych potrzebnych organizmowi, dlatego koncentruj się na jedzeniu owoców i warzyw przez cały dzień. Dobrym rozwiązaniem są owoce lifizowane np. firma Celico. Chipsy owocowe i warzywne smakują wyśmienicie i zawierają niewiele składników: w zasadzie tylko pokrojone i upieczone owoce i warzywa, bez dodatków i konserwantów. Burak, jabłko, słodkie ziemniaki, buraki i marchewka to tylko kilka z dostępnych opcji.

 

Jednak pakowanie własnych świeżych owoców, warzyw lub orzechów to również świetny sposób na uniknięcie niezdrowych opcji na lotnisku. W moim przypadku świetnie sprawdzają się obrane marchewki. Nie pozwól sobie na złe jedzenie podczas podróży, tylko dlatego, że może być bardziej wygodne. Zaplanuj zdrowego podjadania przed podróżą, pakując opcje jedzenia, które zaspokoją Twój głód, jednocześnie zasilając Twoje ciało. Czujesz się świetnie po przybyciu do miejsca docelowego opiera się w dużej mierze na tym, co jesz na trasie.

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Twój komentarz:

Twoje imię: