Jak wrócić na właściwe tory?

Dodatkowe 2-3 kg po Świętach i Sylwestrze to:

  • Niestrawione jedzenie
  • Zatrzymana woda w organizmie
  • Zgromadzony glikogen w mięśniach
  • Mało ruchu

 

 

Jak pozbyć się nadwyżki w tydzień?

  • Po pierwsze wykluczyć wszelkie produkty wysokoprzetworzone oraz na bazie białej mąki.
  • Po drugie zmniejszyć ogólną ilość węglowodanów, czyli ryżu, kaszy, makaronu, płatków owsianych czy pełnoziarnistego pieczywa. Można umieścić najlepiej koło treningowo lub ok 30-50 gram/dzień
  • Zwiększyć ilość warzyw w jadłospisie. Dobrym rozwiązaniem w porze obiadu czy kolacji będą sałatki z dodatkiem mięsa, ryby, owoców morza, serów oraz oliwy z oliwek, oleju lnianego, z awokado czy orzechów.
  • Wykluczyć z jadłospisu cukier, napoje słodzone oraz soki owocowe. Najlepiej zastąpić je wodą lub zieloną herbatą.
  • Zmniejszyć spożycie soli przynajmniej o połowę.
  • Do tego przyda się porcja ruchu. Nawet zwykły spacer trwający 30 minut może zdziałać cuda, przyspieszając proces powrotu do wagi wyjściowej.

 

REGULARNOŚĆ – KLUCZ DO PIĘKNEJ SYLWETKI

 

Najważniejsze jest wrócenie na odpowiedni tor – skupcie się więc na powrocie do treningów i zdrowego jedzenia, a pojutrze po świątecznych piernikach nie będzie śladu. Za to na karnawał będziecie gotowi perfekcyjnie!

 

To co – kto się dołącza do planu?

 

 


Don’t Panic be Nice

Karola

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Twój komentarz:

Twoje imię: